sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie!

Cześć, elo, hej, witam!

Wciąż nie mogę uwierzyć że rok 2k16 dobiega końca ;p
Z jednej strony był to dobry rok, a z drugiej zły... powiedziałabym, że był pół na pół.
W ciągu tego roku poznałam dużo osób z tą samą moto zajawką :) spełniłam wiele moich marzeń np. wybranie się na Majówkę z BMW w Toruniu, czy założenie tego bloga.
Rozwijałam coraz to nowsze zainteresowania i talenty, podróżowałam i zwiedzałam nowe miejsca...
Ale niestety w pogoni za marzeniami goniła mnie również szkoła :(

Mam ogromną nadzieję, że rok 2k17 będzie dużo lepszy...

A wam zmotoryzowani w zbliżającym się nowym roku, życzę:
~spełnienia wszystkich marzeń
~poznania tak wspaniałych osób jak ja poznałam
~odnalezienia zainteresowań i pasji
~uśmiechu na twarzy
~podróżowania i zwiedzania pięknych miejsc
~no i po prostu szczęścia!


1 komentarz: