czwartek, 27 października 2016

Rozmyślam...

Tak sobie siedzę sama w domu i rozmyślam nad moim życiem :)
Jestem jeszcze młoda więc prawie całe życie przede mną, ale myślę nad pewnymi rzeczami związanymi z moją ukochaną pasją :p

Jak wyobrażam sobie moje życie bez moto pasji?

Ponieważ jestem realistką to z odpowiedzią na to pytanie problemu mieć nie będę :) większy problem  będę miała w ubraniu tego wszystkiego w słowa :p
Więc zacznijmy od początku... aby rozwiać wszelkie wątpliwości od razu mówię, że nie wyobrażam sobie mojego życia bez moto pasji...
Ta zajawka towarzyszy mi już od małego więc jestem z nią już bardzo długo związana, a poza tym to właśnie dzięki tej pasji zaczęłam także rozwijać swoje inne zainteresowania, poznałam moją kochaną Moto Rodzinkę <3
W tej chwili nie wyobrażam sobie jak by wyglądało moje życie bez tych pasji i mojego motoryzacyjnego team'u :)
Gdyby nie miłość do samochodów pewnie nigdy nie dowiedziałabym się, że umiem dobrze robić zdjęcia i mam oko do świetnych kadrów :)
Samochody dla niektórych to tylko środek transportu z punktu A do punktu B... ale dla mnie to są samochody z duszą, o które często dbamy jak o dzieci :p
Jak się ubrudzą trzeba je umyć, sprawiamy im prezenty i gdy są chore leczymy XD
Tak to właśnie wygląda z mojego punktu widzenia... ale wy jak to widzicie?

Czym dla mnie jest fotografowanie samochodów, natury itp. ?

Dla mnie fotografowanie to zapisywanie historii na zdjęciach <3 Nie da się ukryć, że teraz w 2016 roku każdy nosi ze sobą telefon i każdy moment którym się chce pochwalić czy też zatrzymać dla siebie na pamiątkę uwiecznia na zdjęciu... sama tak często robię i potem siedząc i się nudząc sięgam po mój telefon i przeglądam galerię :p a potem jak głupia się uśmiecham do telefonu, ponieważ jedno małe zdjęcie, jeden obrazek może przywołać tyle emocji i wspomnień, że zaczynamy się uśmiechać lub też w najgorszym przypadku smucić...

~Gdy fotografuję naturę za każdym razem uświadamiam sobie jak często na nią nie zwracamy uwagi, a przecież ona jest taka cudowna <3
Myślę, że przez to nasze roztargnienie, zapracowanie... nie zwracamy uwagi na to że jest tak pięknie wokół nas. Wystarczy jeden mały kadr, aby pokazać jakie cudowne, a zarazem piękne miejsca nas otaczają.

~Gdy robię zdjęcia samochodom myślę sobie ile twórcy musieli włożyć w to wszystko pracy i czasu, żebyśmy my mogli tym autem jeździć... takie małe drobiazgi, o których często nie pamiętamy a są tak ważne. Za pomocą zdjęć można ująć świetny moment z samochodem, metamorfozę czy też duszę auta.

Swoją historię możemy zapisywać i pokazywać w różny sposób... możemy zaśpiewać o tym czego dokonaliśmy czy też doświadczyliśmy, uwolnić nasze uczucia poprzez taniec, rysować nasze wspomnienia.... albo uwiecznić dany moment czy też chwilę na zdjęciu, które będzie przedstawiało nasze uczucia, to co robimy, gdzie jesteśmy i jakie mamy wspomnienia z tej chwili, albo miejsca :)

Ja wybrałam fotografowanie i jestem dumna z moich zdjęć, zadowolona z tego że mogę się nimi ze światem podzielić i radosna gdy je oglądam i przypominam sobie wszystkie wspomnienia z danej chwili <3

*****

To już koniec moich małych rozmyślań i mam nadzieję, że się fajnie czytało :)

Pozdrawiam zmotoryzowanych!

Claudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz