wtorek, 20 września 2016

Kilka pytań :)

Wiele osób pyta mnie:

~Claudia, BMW najlepsze co nie?

Nie jestem taka, że dyskryminuję inne marki, więc nie mogę powiedzieć że jest najlepsze ze wszystkich marek jakie istnieją.
Mogę powiedzieć, że jest najlepsze dla mnie i tyle :)
Sama lubię kilka innych samochodów... nie tylko z tej jednej marki...
Ja po prostu uwielbiam BMW i tyle w temacie...a inni mogą mieć swoje zdanie :)

~Jakie modele BMW podobają ci się najbardziej?

Ja najbardziej lubię BMW: E30, E36, E46, E60, E90, E92, F30 oraz i8.



~Która seria jest twoim zdaniem najlepsza?

Dla mnie najlepszą serią BMW jest seria 3 :)
Jestem wielką fanką serii 3 i osobiście uważam, że na pewno parę modeli u mnie kiedyś z tej serii zagości. 
Seria 3 jest najbardziej popularną serią, jeżeli chodzi o bazę pod projekt :)

+A wy jak byście odpowiedzieli na te pytania? :)

Pozdrawiam Claudia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz